عمل اسمایل در شیراز

عمل فمتواسمایل در شیراز | کلینیک دکتر قاسمی فر

 

آنچه در این مقاله راجع به عمل فمتواسمایل در شیراز خواهیم خواند:

  • عمل فمتو اسمایل چیست؟
  • نحوه انجام عمل فمتواسمایل به چه شکل است؟
  • مراحل انجام عمل فمتو اسمایل به چه صورت است؟
  • هزینه انجام عمل فمتو اسمایل 
  • تفاوت عمل فمتو اسمایل با عمل اسمایل‌ چیست؟
  • انجام عمل اسمایل و فمتواسمایل در کلینیک دکتر قاسمی فر در شیراز

عمل اسمایل در شیراز

عمل فمتو اسمایل یکی از روش‌های مدرن و به روز جهت درمان مشکلات بینایی در شیراز است‌ که با استفاده از لیزرهای  اختصاصی  صورت می گیرد. این روش برای درمان عیوب انکساری (تاری دید) چشم نسبت به سایر روش های قدیمی، بسیار دقیق تر بوده و علاوه بر اصلاح عیوب دید احتمال آسیب به بافت قرنیه و سایر اجزای ساختمان چشم را به صفر می رساند. بنابراین شما می توانید بدون هیچ گونه دغدغه ای برای انجام این عمل در کلینیک دکتر قاسمی فر اقدام کنید و از مشکلات ناشی از عیوب انکساری دید برای همیشه خلاص شوید.

عمل فمتو اسمایل چیست؟

عمل  فمتو اسمایل یک روش مدرن و پیشرفته جهت درمان عیوب چشم و اصلاح بینایی در شیراز است که برای انجام آن نیازی به لایه برداری و برش با ابزار جراحی فلزی نیست. در این شیوه درمان، یک برش لبخند مانند در عصب قرنیه به واسطه دو لیزر ویژه ایجاد شده که عیب مذکور رفع می گردد. در نتیجه تاری دید و علت اصلی آن که  بیماری هایی نظیر نزدیک بینی، دور بینی و آستیگماتیسم است، نیز درمان میشود.

نحوه انجام عمل فمتو اسمایل در شیراز به چه صورت است؟

همانطور که گفتیم در این شیوه درمان برای برش عصب قرنیه هیچ نیازی به استفاده از تیغ های جراحی نیست. زیرا برش مورد نیاز در این روش درمان به واسطه پرتو لیزر ایجاد می گردد. به عبارت دیگر تکنیک مورد استفاده در عمل فمتو اسمایل، ریلکس بوده که به واسطه نور لیزر، بسیار دقیق صورت می گیرد.

نور لیزر قدرت نفوذ و رسوخ بسیار بالایی دارد که قابلیت تنظیم برش های بسیار دقیق را داراست. بنابراین در عمل فمتو اسمایل به منظور ایجاد یک برش بسیار ریز لبخند مانند کاربرد دارد.

 

آیا عمل های لیزری چشم عوارض دارند؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و نحوه ی انجام عمل لیزیک چشم در شیراز لطفا کلیک کنید.

دو نوع لیزر برای عمل فمتو اسمایل در شیراز مورد استفاده قرار می گیرند که شامل فمتوثانیه ویژو ماکس و لیزر فمتوسکند بوده که هر دو  یک لیزر اختصاصی هستند. به همین دلیل این شیوه درمان بسیار دقیق و حساب شده جهت ایجاد برش در ناحیه مذکور استفاده میشود. سپس عدسی معیوب چشم از طریق شکاف ایجاد شده خارج می گردد و شکل عدسی چشم حالت طبیعی به خود می گیرد. عمل فمتو اسمایل برخلاف روش های پیشین درمان، برای قرنیه های نازک و چشمانی که درجه دور و نزدیک بینی بالایی دارند نیز قابل اعمال و نتیجه بخش است.

 

مراحل انجام عمل فمتواسمایل در کلینیک دکتر قاسمی فر در شیراز به چه صورت است؟

برای انجام عمل فمتو اسمایل در شیراز، شما باید جهت آمادگی کامل اقداماتی را انجام دهید تا مراحل درمان بدون وقفه و اخلال پیش برود. این شیوه درمان معمولا نیازی به بی هوشی کامل ندارد و با بی حسی موضعی نیز قابل انجام است.

برای بی حس کردن و آماده شدن چشم ها، برای عمل مذکور لازم هست چشمان شما چندین بار به وسیله ی قطره ی بی حس کننده شستشو داده شود. پس از ایجاد بی حسی مورد نیاز، پزشک به واسطه ابزاری به نام اسپکولوم پلک های شما را باز می کند.

آنگاه با کمک لیزر اختصاصی فمتوسکند ویژو ماکس، در عمق 110 تا 130 میکرونی در سطح قرنیه دو شکاف ایجاد می نماید. برش های ایجاد شده، توسط لیزر به نحوی ایجاد می شود که در کنار یکدیگر یک بافت عدسی شکل، به وجود آید. آنگاه یک برش بسیار کوچک، به شکل لبخند با ابعاد 2 تا 4 میلیمتر در محیط قرنیه ایجاد شده و به واسطه آن عدسی خارج می گردد.

باید متذکر شویم که لیزر اختصاصی فمتو سمند ویژو ماکس مجهز به تجهیزات نرم افزاری پیشرفته هستند که قابلیت تنظیم برای انجام فرایند عمل را به خوبی دارا می باشند. به همین دلیل عمل صورت گرفته به واسطه آن کاملا بدون ریسک و خطر است.

 

هزینه عمل فمتو اسمایل در شیراز چقدر است؟

با توجه به برتری ‌های زیادی که عمل فمتو اسمایل نسبت به سایر روش های قدیمی در شیراز دارد، مسلما مخارج و هزینه آن نیز بالاتر است. البته علاوه بر فواید و برتری های این شیوه درمان، تجهیزات کاربردی در آن نیز بیشتر بوده که این عامل نیز بر هزینه نهایی عمل فمتو اسمایل نسبت به روش های قدیمی،  تاثیر گذار است.

در این شیوه، برای درمان عیوب انکساری چشم نیاز به استفاده از دو لیزر اختصاصی برای خارج ساختن بین بافت عدسی معیوب و برش لبخند ایجاد شده استفاده می شود.

معمولا هر کدام از کلنیک های چشم پزشکی هزینه نهایی این عمل را با توجه به معیارهای مختلفی محاسبه می کنند. به همین دلیل هزینه ارائه شده در همه آن ها یکسان نیست. اما به طور کلی در حال حاضر هزینه تقریبی عمل فمتو اسمایل در کلینیک چشم پزشکی دکتر قاسمی فر در شیراز حدودا 20.000.000 تومان است.

تفاوت عمل فمتو اسمایل با عمل اسمایل‌ چیست؟

برای درک بهتر تفاوت این دو شیوه در عیوب انکساری چشم لازم هست که کم و بیش با فرآیند درمان آن ها آشنا باشیم. در مباحث قبلی کم و بیش با فمتو اسمایل چشم آشنا شدیم. عمل اسمایل نیز یکی از روش های درمان عیوب و ضعف بینایی چشم است که تکنولوژی درمان آن متفاوت از عمل فمتو اسمایل می باشد. در این روش نیز با استفاده از شیوه هایی، در شکل عدسی قرنیه چشم یک سری تغییراتی ایجاد می گردد که در طی آن عیوب انکساری چشم درمان می شود.

تکنولوژی به کار رفته در عمل اسمایل چشم، تقریبا مانند عمل لیزیک است که در این روش نیز یک تکه بسیار کوچک از عدسی چشم برداشته می شود. منتهی در این روش به جای لیزرهای اختصاصی، از یک تیغ فلزی تیز استفاده می گردد. همچنین استفاده از دستگاه دقیقی به نام میکروکراتوم نیز دیگر وجه تمایز عمل اسمایل با عمل فمتو اسمایل است.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به نحوه ی انجام عمل اسمایل در کلینیک دکتر قاسمی فر در شیراز لطفا کلیک کنید.

به طور کلی عمل فمتو اسمایل، نسبت به عمل اسمایل هم دقیق تر بوده و آنکه از سرعت عمل بیشتری برخوردار است. همچنین در فمتواسمایل به دلیل استفاده از لیزرهای اختصاصی احتمال آسیب به قرنیه به صفر می رسد.

 

لیزیک چشم در شیراز

انجام عمل فمتو اسمایل در کلینیک دکتر قاسمی فر در شیراز

کلینیک چشم پزشکی دکتر قاسمی فر، به سرپرستی دکتر وحید قاسمی فر (فوق تخصص و جراح پلک و چشم، فلوشیپ لیزر) آماده ی ارائه ی خدمات نوین چشم پزشکی به هم وطنان عزیز در شیراز می باشد. شما برای مشاهده ی نمونه کار های انجام عمل فمتواسمایل در کلینیک ما، میتوانید به اینستاگرام ما به آدرس ghasemifar_eye_clinic مراجعه نمایید. همچنین شما می توانید همه روزه با ارسال تصویر خود به شماره ی 09023239023 در واتساپ، از مشاوره ی رایگان ما بهره مند شوید. 

چشم پزشکی در شیراز

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به کلینیک چشم پزشکی دکتر قاسمی فر کلیک کنید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *