آنچه در این مقاله راجع به اصلاح عیوب انکساری در شیراز (لیزیک چشم در شیراز) می خوانید:

  • دلایل ضعیف شدن چشم ها
  • روش های مختلف اصلاح عیوب انکساری در شیراز
  • لیزیک در شیراز
  • پی آر کی (PRK) در شیراز
  • ترنس پی آر کی در شیراز – transPRK در شیراز
  • لازک در شیراز 
  • فمتولیزیک در شیراز 
  • اسمایل در شیراز 
  • تعویض لنز طبیعی چشم در شیراز
  • عوارض عمل های اصلاح عیوب انکساری
  • کدام عمل جراحی برای من مناسب است؟

اصلاح عیوب انکساری در شیراز

یکی از مهم ترین اندام های بدن ما انسان ها چشم ها هستند که ممکن است در گذر زمان، به دلایل مختلف ضعیف شوند. ضعیفی چشم ها، می تواند دلایل متعددی داشته باشد. همینطور راه حل های بسیاری نیز برای پیشگیری و درمان ضعیفی چشم ها وجود دارد. در این مقاله می خواهیم به روش های مختلف اصلاح عیوب انکساری در شیراز (عمل های لیزیک چشم در شیراز)، از جمله لیزیک، فمتولیزیک، لازک، پی آر کی، ترنس پی آر کی، اسمایل و … در شیراز بپردازیم.

دلایل ضعیف شدن چشم ها چیست؟ برای جلوگیری از ضعیف شدن چشم ها چه اقداماتی را انجام دهیم؟

دلایل متعددی برای ضعیف شدن چشم ها وجود دارد. از جمله مهم ترین این دلایل عبارت اند از :

  • وراثت
  • بیماری های تیروئیدی
  • بیماری های چشمی از جمله آب مروارید، آب سیاه و …
  • استفاده ی مداوم از رایانه، تبلت، گوشی، تلوزیون و …

 اصلاح عیوب انکساری در شیراز

همچنین اقداماتی نیز وجود دارند که ما با انجام آن ها می توانیم به حفظ سلامت چشم ها کمک کنیم. از جمله:

  • تغذیه سالم و مقوی
  • مصرف مکمل های غذایی شامل ویتامین A، B و C
  • استفاده از عینک آفتابی مناسب
  • انجام ورزش چشم برای تقویت عضلات (به ویژه زمان هایی که مدت طولانی به صفحات نمایشگر خیره می شویم)

اصلاح عیوب انکساری در شیراز (لیزیک چشم در شیراز)

 اصلاح عیوب انکساری در شیراز

با وجود تمام این تفاسیر و هر چقدر هم که به سلامت چشم ها اهمیت بدهیم، گاهی ضعیفی چشم سراغ ما می آید. برخی از دلایل ضعیف شدن چشم ها، مانند بیماری های زمینه ای و وراثت، غیر قابل پیشگیری هستند.

حال اگر چشم ضعیف شد، باید چه کنیم؟ راه حال های مختلفی برای اصلاح چشم های ضعیف در شیراز وجود دارد. ممکن است شما استفاده از عینک و یا لنز های طبی را انتخاب کنید. اما اگر دوست ندارید عینک بزنید و سالیان طولانی استفاده از عینک شما را خسته کرده است، ما به شما این مژده را می دهیم که امروزه به برکت پیشرفت علم و  تکنولوژی، تکنیک های مختلفی برای اصلاح عیوب انکساری در شیراز (لیزیک چشم در شیراز) به وجود آمده است. در ادامه به آن ها می پردازیم.

لیزیک کلاسیک در شیراز

این روش یک روش قدیمی است که در آن جراح اصلاح قرنیه را با میکروکراتوم انجام میداد. با گسترش تکنولوژی های لیزیک چشم، که ریسک بسیار کمتری دارند، دیگر امروزه این روش تقریباً کنار رفته است و چندان رایج نیست.

پی آر کی (PRK) در شیراز

جراحی حذف عینک در شیراز

عمل پی آر کی در شیراز، متداول ترین روش اصلاح عیوب انکساری است که تقریباً دو دهه است که در سراسر دنیا انجام می شود. این روش در واقع اولین تکنیک لیزیک چشم در شیراز بود که معرفی شد و بدون استفاده از تیغ (روش های قدیمی)، اصلاح قرنیه را انجام میداد. در این روش لایه رویی قرنیه با نام اپیتلیوم برداشته شده و از لیزر اگزایمر برای رفع اختلال ایجادشده استفاده می‌شود.

هزینه ی انجام عمل جراحی پی آر کی در شیراز در کلینیک چشم پزشکی دکتر قاسمی فر در سال 1400، 7000000 (هفت میلیون) تومان می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به انجام عمل پی آر کی (PRK) در شیراز، مزایا و معایب عمل پی آر کی (PRK)، دوره ی نقاهت پی آر کی (PRK)،  عوارض و مقایسه با سایر تکنیک های لیزیک چشم در شیراز اینجا کلیک کنید.

ترنس پی آر کی (TRANSPRK) در شیراز

این روش، روش جدیدی است که در آن با کمک لیزر اگزایمر، لایه اپی تلیوم قرنیه بسیار دقیق و با سرعت بالاتری برداشته می شود. علت سرعت بالای این روش این است که مراحل کنار زدن اپیتلیوم و اصلاح لیزری، در واقع ترکیب شده است. تکنیک ترنس پی آر کی در شیراز بدون تماس بوده، ترمیم سریع تر اتفاق می افتد و دید هم سریع تر بر میگردد.

هزینه ی انجام عمل جراحی پی آر کی در شیراز در کلینیک چشم پزشکی دکتر قاسمی فر در سال 1400، 7500000 (هفت میلیون و پانصد هزار) تومان می باشد.

لازک در شیراز

پروسه ی انجام لازک در شیراز نیز مانند پی آر کی است، با این تفاوت که لایه روی قرنیه برداشته می شود و سپس دوباره سر جای خود قرار میگیرد. این تکنولوژی نسبت به پی آر کی جدید تر است و حدود یک دهه است که در دنیا انجام می شود. در این تکنیک بیمار معمولاً یک هفته پس از انجام جراحی می تواند تمام فعالیت های روز مره ی خود را از سر گیرد و درد و التهاب چشم ها نیز کمتر است.

هزینه ی انجام عمل جراحی لازک در شیراز در کلینیک چشم پزشکی دکتر قاسمی فر، 7000000 (هفت میلیون) تومان می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به انجام عمل لازک در شیراز، مزایا و معایب عمل لازک، دوره ی نقاهت لازک، مقایسه با لیزیک، عوارض و مقایسه با سایر تکنیک های لیزیک چشم در شیراز اینجا کلیک کنید.

پی آر کی (PRK)

فمتولیزیک در شیراز

با انجام عمل فمتولیزیک در شیراز، لایه قرنیه به وسیله اشعه فمتولیزر برداشته می شود، عیب چشم با اشعه اگزایمر اصلاح شده و سپس لایه دوباره سر جای خود قرار می گیرد. این روش، جدیدترین روش اصلاح عیوب انکساری است و حدوداً پنج سالی است که در دنیا مطرح شده است. می توان گفت فمتولیزیک مطمئن ترین روش اصلاح عیوب انکساری در شیراز است که عوارضی هم ندارد. این روش برای درمان شماره های چشم بالا و چشم های آستیگمات نیز مناسب است.

هزینه ی انجام عمل جراحی فمتولیزیک در شیراز در کلینیک چشم پزشکی دکتر قاسمی فر در سال 1400، 13000000 (سیزده میلیون) تومان می باشد.

آیا عمل های اصلاح عیوب انکساری عوارض دارد؟ برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به باید ها و نباید های اصلاح عیوب انکساری چشم لطفا کلیک کنید.

عمل اسمایل در شیراز

عمل اسمایل در شیراز

عمل اسمایل، نسل سوم جراحی های اصلاح عیوب انکساری است که با پیشرفته ترین روش، عیوب انکساری را اصلاح می نماید. در این روش، با استفاده از تکنولوژی فمتوسکند، لنتیکول (بافت عدسی شکل قرنیه) برش داده می شود و بیرون می آید. دوره ی نقاهت این جراحی به صورت قابل توجهی کمتر از سایر تکنیک ها است، به گونه ای که بیمار تقریباً چند ساعت پس از جراحی می تواند برخی از فعالیت های خود را از سر گیرد.

هزینه ی انجام عمل جراحی اسمایل در شیراز در کلینیک چشم پزشکی دکتر قاسمی فر در سال 1400، 15000000 (پانزده میلیون) تومان می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به انجام عمل اسمایل در شیراز، مزایا و معایب عمل اسمایل، دوره ی نقاهت اسمایل، مقایسه با لیزیک، عوارض و مقایسه با سایر تکنیک های اصلاح عیوب انکساری در شیراز اینجا کلیک کنید.

تعویض لنز طبیعی چشم در شیراز

گاهی برای برخی افراد، به ویژه افراد پیرچشم و همچنین افراد با دوربینی چشم، تعویض لنز داخل چشمی به جای تکنیک های لیزیک، لازک، PRK و … تجویز می شود. اگر شما قبلا دوربین بوده اید و در اثر کهولت سن، دچار پیرچشمی نیز شده اید، احتمالا بهترین روش برای درمان چشم هایتان این روش می باشد.

کدام یک از تکنیک های اصلاح عیوب انکساری در شیراز برای من مناسب است؟

 اصلاح عیوب انکساری در شیراز

هر یک از تکنیک های لیزیک چشم در شیراز (اصلاح عیوب انکساری در شیراز)، دارای مزایا و معایب خاص خود می باشند. همچنین شماره ی چشم، شرایط قرنیه و… نیز در افراد مختلف متفاوت است.

کلینیک چشم پزشکی دکتر قاسمی فر، آماده ی ارائه ی خدمات فوق تخصصی چشم پزشکی و مشاوره در زمینه ی مناسب ترین تکنیک از میان مناسب ترین تکنیک های لیزیک چشم در شیراز (اصلاح عیوب انکساری در شیراز) به کلیه شما عزیزان می باشد. با شانزده سال سابقه ی انجام جراحی های مختلف، آماده ی انجام جراحی های عیبوب انکساری در شیراز برای شما عزیزان هستیم. همچنین شما می توانید برای دریافت مشاوره ی رایگان تصاویر قرنیه و شماره چشم خود را به شماره 09023239023 در واتساپ ارسال کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به دکتر وحید قاسمی فر و کلینیک چشم پزشکی دکتر قاسمی فر لطفاً کلیک کنید.