جراحی پلک شیراز

بلفاروپلاستی در شیراز – جراحی پلک در شیراز | کلینیک دکتر قاسمی فر

آنچه در این مقاله راجع به عمل بلفاروپلاستی در شیراز می خوانیم:

  • نحوه ی انجام عمل جراحی بلفاروپلاستی در شیراز
  • مزایا و معایب عمل جراحی بلفاروپلاستی در شیراز
  • افرادی که کاندیدای مناسبی برای انجام جراحی پلک در شیراز هستند
  • دوره ی نقاهت جراحی پلک

جراحی پلک شیراز

 

بی شک همه ما می دانیم که چشم ها تاثیر بسزایی در جوانی و جذابیت چهره دارند. بنابراین وجود عیب و ایراد در این عضو حساس نه تنها زیبایی آنها بلکه از جذابیت کل چهره نیز می کاهد. به همین دلیل است که امروزه جراحان پلاستیک زیبایی با انجام انواع عمل های جراحی زیبایی بر روی قسمت های مختلف چشم  تلاش می کنند، در راستای پاسخ به میل باطنی بشر  خواسته های او را پاسخ دهند. عمل جراحی بلفاروپلاستی در شیراز یکی مناسب ترین و در عین حال بهترین عمل های جراحی چشم است که امروزه از استقبال بالایی در نزد مردم برخوردار است.

چرا عمل بلفاروپلاستی ؟

 

از آنجایی که اطراف چشم دارای پوستی نازک و حساس تر از دیگر نقاط صورت است، بیشتر از دیگر جاهای بدن در واکنش به عوامل بیرونی و گذر زمان دچار چین و چروک می گردد. چین و چروک اطراف دور چشم نه تنها تاثیر بسیار بدی بر روی زیبایی و جذابیت چهره می گذارد، بلکه موجب و پیر و شکننده شدن صورت نیز می گردد.

خوشبختانه امروزه به دکتر تلاش های محققان و زحمات پزشکان جراح، کسانی که از چروکیده گی، افتاده گی پلک، پف زیر چشم و غیره در اطراف چشم خود رنج می برند، بواسطه انجام یک سری عمل های جراحی زیبایی براحتی می توانند از شر ضایعات مربوطه خلاص شوند.

یکی از بهترین و موثرترین این روش ها عمل  بلفاروپلاستی است که به دلیل در پی داشتن نتایج مثبت، امروزه از استقبال بسیار بالایی در بین آنهایی که به زیبایی چهره خود اهمیت می دهند برخوردار است.

عمل بلفاروپلاستی، عملی هست که جراح و متخصص در طی آن زیبای از دست رفته را به صورت و اطراف چشم بر می گراند.

لازم به ذکر است که دوره نقاهت عمل بلفاروپلاستی فقط دو الی سه هفته بوده و شما پس از سپری شدن این دوره می توانید با اعتماد به نفس بیشتر نسبت به قبل در انظار عمومی ظاهر گردید.

 

آیا عمل های لیزیک چشم عوارض دارند؟ برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا کلیک کنید.

جراحی پلک در شیراز

در تمام دنیا، عمل های جراحی که به منظور زیباسازی چهره انجام می شوند از طرفداران بسیار زیادی برخوردار هستند. این استقبال بالا نشات گرفته از میل باطنی نسبت به زیبا دوستی بوده که افرادی زیادی به این خواسته درونی خود احترام گذاشته و تن به انجام انواع و اقسام عمل های مرتبط با زیبایی می دهند.

جراحی پلاک یا عمل بلفاروپلاستی (blepharoplasty) همچون عمل بینی یکی از عمل های رایج و شناخته شده است، که به منظور زیبایی صورت انجام می گیرد.

در فرایند عمل بلفاروپلاستی جراح به منظور خارج نمودن چربی های اضافه یک برش سطحی در پلک ایجاد می کند که ثمره آن نیز جمع شدن چربی های پشت پلک و رفع تمام چین و چرک های اطراف چشم و در نتیجه زیبا و جوان شدن صورت می باشد.

 

بلفاروپلاستی در شیراز

 نحوه ی انجام عمل جراحی بلفاروپلاستی در شیراز

 

همانطور که در مبحث قبلی عنوان کردیم در طی عمل بلفاروپلاستی جراح یک برش سطحی بر روی خطوط روی پلک و یا داخل پلک پایین ایجاد کرده و به منظور  رفع افتاده گی پلک بالایی و پف چشم اقدام به استخراج چربی و پوست اضافه اطراف چشم ها می کند.

عمل بلفاروپلاستی یک عمل ساده بوده که با بی حسی موضعی صورت می گیرد. بنابراین جز موارد خاص  نیازی به بی هوشی ندارد.

 

آیا عمل بلفاروپلاستی در شیراز فقط با اهداف زیبایی انجام می شود؟

جراحی پلک شیراز

عمل بلفاروپلاستی فقط جنبه زیبایی نداشته و گاهی برخی افراد فارغ از جنبه زیبایی این عمل به دلایل پزشکی و درمانی تن به این عمل جراحی می دهند. زیرا عمل بلفاروپلاستی علاوه بر تاثیر قابل تحسین بر زیبایی چهره، منجر به بهبود میدان دید افرادی که دچار افتاده گی شدید پلک هستند نیز می شود.

عمل بلفاروپلاستی در کلینیک دکتر قاسمی فر در شیراز با چه اهدافی انجام می شود؟

  • عمده ترین کاربرد جراحی پلک، جوانسازی پلک ها برای افراد مسن (و یا افراد جوانی که به دلایل مختلف در نواحی اطراف چشمشان دارای چروک هستند) می باشد. (Blepharoplasty regurgitation)
  •  افرادی که شیار پلک بالا به درستی در  چشمانشان تشکیل نشده و به عبارتی چشم هایی شبیه به چینی ها و ژاپنی ها دارند. این افراد کاندیدای مناسبی برای عمل بلفاروپلاستی در شیراز هستند. (عمل Oriental blepharoplasty )
  •  این عمل برای اصلاح شلی بیش از اندازه ی پلک بالا و پایین چشم هم انجام میپذیرد. در این جراحی پلک، در واقع عملکرد پلک ها اصلاح میشود. به این مدل از عمل پلک Functional Blepharoplasty میگویند.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای انجام جراحی پلک در شیراز هستند؟

جراحی پلک در شیراز می تواند بر روی پلک های فوقانی، پلک های پایین یا هر دو انجام شود. تا زمانی که شما به طور کلی سالم هستید، سیگار نمی کشید، دچار مشکل چشمی جدی دیگری نیستید و در مورد اهداف خود برای جراحی واقع بین هستید، شما می توانید یک نامزد خوب برای انجام بلفاروپلاستی نزد ما، در کلینیک فوق تخصصی دکتر قاسمی فر در شیراز باشید. ‌

بلفاروپلاستی به طور کلی می تواند برای درمان موارد زیر مورد استفاده قرار گیرد:

 

عمل بلفاروپلاستی در شهر شیراز بر روی نقاط مختلف پلک نظیر پلک های فوقانی، پلک های پایین، و یا هر دو صورت می گیرد. اما بهترین کانداهای این عمل که موفق به اخذ بهترین نتیجه از آن می شوند، کسانی می باشند که از سلامت جسمی کامل برخوردار بوده و از مشکلات جدی دیگر چشم رنج نمی برند. البته  افرادی که در زمره سیگاری ها هستند به دلیل عوارض دود سیگار قادر به گرفتن نتیجه دلخواه از جراحی پلک نخواهند بود.

بطور کلی افرادی که دارای مشکلات و ناراحتی های مطرح شده در ذیل می باشند می توانند جهت درمان به کلنیک فوق تخصصی دکتر قاسمی فر در شهر شیراز مراجعه نمایند:

  •  چین و چروک و پوست اضافه در اطراف چشم
  • اصلاح کیسه های زیر چشمی
  • اصلاح پوست آویزانی که باعث ایجاد چند لایه روی پلک شده است و ظاهر طبیعی پلک بالا را تحت تاثیر قرار داده است؛ این اختلالات می توانند بینایی فرد را هم مختل کنند.
  • پف پشت پلک ها
  • پلک پایینِ افتاده ای که سبب نمایش سفیدی زیر قرنیه شده است.

بلفاروپلاستی در شیراز

آیا جراحی بلفاروپلاستی در شیراز، محدودیت سنی دارد؟

هر چند به طور کلی متقاضیان جراحی پلک اغلب افراد بالای ۳۰ سال می باشند، اما در کلنیک دکتر قاسمی فر عمل بلفاروپلاستی برای افرادی بالای ۲۰ سال که دارای افتاده گی پلک و پف زیر چشم هستند نیز تحت مداوا قرار می گیرند.

 

جراحی بلفاروپلاستی در شیراز تقریبا چه مدت طول میکشد؟

معمولا مدت زمانی که بیمار جهت عمل بلفاروپلاستی باید در اتاق عمل سر کند حدود یک الی دو ساعت می باشد. البته اگر هر چهار پلک به صورت همزمان تحت جراحی قرار بگیرد طبیعتاً به صرف زمان بیشتری نیاز هست.

 

دوره ی نقاهت جراحی بلفاروپلاستی به چه صورت است؟

مدت زمان لازم جهت پشت سر گذراندن دوره نقاهت جراحی بلفاروپلاستی حدود یک الی دو هفته می باشد.

 

آیا انجام جراحی بلفاروپلاستی عوارض دارد؟

خیر. در صورتی که جراحی پلاستیک پلک را در شیراز پیش چشم پزشک متخصص انجام داده باشید، برای شما عوارضی نخواهد داشت. با توجه به این که نواحی اطراف چشم از حساسیت بسیار بالایی برای جراحی برخوردارند؛ توصیه ما این است که جراحی نواحی اطراف چشم و حتی تزریق بوتاکس و فیلر در این نواحی را حتما نزد یک چشم پزشک متخصص و با تجربه انجام دهید.

 

چه مدت پس از انجام جراحی پلاستیک بلفاروپلاستی در شیراز، جای زخم کاملا بهبود میابد؟

به طور کلی برای بهبود کامل و رفع جای بخیه جراحی پلک ۴ ماه زمان لازم هست. البته ناگفته نماند که با توجه به نوع پوست و سطح تخصص جراح این زمان متغیر خواهد بود.

 

بلفاروپلاستی در شیراز

هزینه ی بلفاروپلاستی در شیراز چقدر است؟

هزینه ی جراحی پلک در سال 1401 با تیم فوق تخصصی ما در کلینیک دکتر قاسمی فر در شیراز، به شرح زیر می باشد:

  • پلک های بالا: حدود 8500000 ( هشت میلیون و پانصد هزار) تومان
  • پلک های پایین: حدود 9500000 (نه میلیون و پانصد هزار) تومان
  • هر چهار پلک: حدود 1500000 (پانزده میلیون ) تومان

سوالات متداول راجع به جراحی بلفاروپلاستی در شیراز

آیا انجام جراحی بلفاروپلاستی در شیراز درد دارد؟

در حین انجام جراحی بلفاروپلاستی، که پلک ها بی حس هستند و شما چیزی احساس نمی کنید. پس از جراحی ممکن است چند روزی را سوزش در نواحی زخم داشته باشید که با مصرف قرص های مسکن درد آرام می شود.

 

چه مدت پس از انجام جراحی بلفاروپلاستی در شیراز می توان فعالیت های روزمره را به راحتی انجام داد؟

تقریبا ده روز پس از انجام عمل جراحی

عمل بلفاروپلاستی در شیراز چقدر طول می کشد؟

جراحی پلک به صورت سرپایی در مدت 2 الی 3 ساعت انجام می شود و فرد بلافاصله پس از آن به خانه باز می گردد. در بعضی موارد ممکن است برای نتیجه گیری بهتر و رسیدن به حالت دلخواه فرد جراحی لیفت پلک در دو مرحله انجام شود.

بلفاروپلاستی در شیراز

چه مدت پس از بلفاروپلاستی در شیراز بخیه ها کشیده می شود؟

تقریباً یک هفته پس از جراخی بخیه ها کشیده می شود.

 

آیا می توانم همزمان با جراحی پلک لیفت ابرو هم داشته باشم؟

بله

 

چه مدت پس از انجام بلفاروپلاستی نمی توانم به حمام بروم و یا آرایش کنم؟

سه روز پس از جراحی بهتر است که آب به چشم ها تماس پیدا نکند. شما همچنین بهتر است که به مدت یک ماه از آرایش چشم بپرهیزید.

 

مراقبت های قبل از عمل بلفاروپلاستی در شیراز

چه نکاتی را قبل از انجام جراحی بلفاروپلاستی رعایت کنیم؟

  • قبل از اقدام به جراحی لیفت پلک، پزشک برخی آزمایشات مانند بینایی سنجی و اشک چشم را انجام می دهد.
  • داروهای مصرفی خود از قبیل داروهای تجویزی، بدون نسخه و حتی مکمل ها را باید به پزشک گزارش دهید.
  • برخی از داروها خطر خون ریزی را افزایش می دهند و قبل از جراحی نباید از آن ها استفاده کنید: ایبوپروفن – ادویل – وافارین.
  • سه هفته قبل از عمل، سیگار کشیدن و نوشیدن الکل را متوقف کنید.
  • در بعضی موارد ممکن است پزشک توصیه کند که در روز عمل ناشتا باشید.
  • قبل از انجام عمل جراحی لیفت پلک حتما با پزشک متخصص مشاوره کنید و دستورالعمل‏ های قبل و بعد از جراحی را به صورت کامل و دقیق رعایت کنید.

 

مراقبت های بعد از عمل بلفاروپلاستی در شیراز

پس از انجام بلفاروپلاستی چه نکاتی را باید رعایت کنم؟

  • استفاده از کمپرس سرد توصیه می شود؛ برای تورم چشم ها مفید است و می تواند روند بهبود را سرعت ‏ بخشد.
  • فعالیت‏ های سبک مانند راه رفتن نیز به بهبود زخم کمک می‏ کند.
  • حساسیت به نور و تاری دید تا دو روز طبیعی است. اما اگر بیشتر از آن ادامه پیدا کرد حتما باید به جراح خود اطلاع دهید
  • توجه داشته باشید که کبود چشم ممکن است تا یک هفته پس از جراحی وجود داشته باشد
  • یک ماه بعد از جراحی پلک نمی توان از لنزهای تماسی استفاده کرد و حتما باید ازعینک استفاده کنید
  • به همراه داشتن عینک آفتابی را روز جراحی فراموش نکنید.
  • جهت رفع تورم چشم و سرعت یافتن روند بهبود زخم توصیه به انجام فعالیت های سبک و استفاده از کمپرس آب سرد می شود. در صورتی که پس از گذشت دو روز از عمل جراحی احساس کردید هنوز هم تاری دید و یا حساسیت به نور دارید حتما با پزشک خود مشورت کنید.
  • تا یک ماه پس از انجام جراحی پلک از قرار دادن لنزهای تماسی به چشم خودداری کنید. همچنین تا یک ماه هنگام قرار گرفتن در مجاورت آفتاب از عینک آفتابی استفاده نماید.

 

 

 

آیا در زمان انجام عمل بلفاروپلاستی در شیراز هوشیار خواهم بود؟

بله. عمل جراحی با بی حسی انجام می شود و شما در طول عمل هوشیار خواهید بود، اما چیزی احساس نمی کنید.

جراحی پلک شیراز

آیا اصلاح هر دو چشم درعمل جراحی پلک یک جلسه انجام می شود؟

میتوان پلک های بالا را در جلسه ای جدا، و پلک های پایین را در یک جلسه ی دیگر جراحی نمود؛ اما ترجیح اغلب افراد این است که پف پلک های فوقانی و پایین بصورت همزمان در یک جلسه عمل مي شوند.

آیا جای بخیه پس از عمل بلفاروپلاستی از بین می رود؟

بله. اولاً که برش جراحی روی خطوط پلک شما انجام می شود؛ ثانیاً این برش بسیار نازک است و تقریباً چهارماه پس از جراحی ناپدید می شود.

آیا قبل و بعد از انجام عمل بلفاروپلاستی باید رژیم غذایی خاصی داشته باشم؟

قبل از جراحی با رژیم معمول خود برای جراحی حاضر شوید. توجه داشته باشید که قبل از عمل حتما غذا میل کنید و موقع جراحی گرسنه نباشید.  پس از جراحی برای تسریع روند بهبود زخم، بهتر است رژیم مناسبی را داشته باشید. ماهی، گردو، عسل، آناناس، زینک و پروتئین کافی می توانند به این امر کمک کنند.

 

 جراحی بلفاروپلاستی چشم در شیراز در کلینیک چشم پزشکی دکتر قاسمی فر

شما می توانید عمل جراحی بلفاروپلاستی خود را با تیم فوق تخصصی ما در کلینیک چشم پزشکی دکتر قاسمی فر در شیراز انجام دهید. با بیش از شانزده سال سابقه ی انجام جراحی های مختلف در شیراز و شهرستان ها، افتخار این را داریم که به شما عزیزان کلیه خدمات زیبایی و لیزیک چشم را با استاندارد های روز دنیا و در محیطی حرفه ای ارائه نماییم. همچینین شما همواره می توانید از طریق شماره ی 09023239023 در واتساپ از مشاوره ی رایگان بلفاروپلاستی برخوردار شوید. پس همین الان تصویری از چشمان خود را برای ما ارسال کنید تا شما را در رسیدن به چهره ای جوان تر و شاداب تر یاری کنیم.

 

 

مطالب پیشنهادی:

8 پاسخ
  1. یلدا محمدی
    یلدا محمدی گفته:

    سلام چشم راستم افتادگی پلک داره البته ازبچگی باعمل خوب میشه

    پاسخ
    • zahra esmaeili
      zahra esmaeili گفته:

      سلام بله، عکستون رو بفرسین به این شماره توی واتساپ 09023239023 تا راهنماییتون کنن

      پاسخ
  2. یلدامحمدی
    یلدامحمدی گفته:

    سلام چشم راستم افتادگی پلک دارم البته ازبچگی بنطرتون باعمل خوب میشه

    پاسخ
    • zahra esmaeili
      zahra esmaeili گفته:

      سلام عزیز عکس چشم هاتون رو بفرسین به این شماره تو واتساپ

      پاسخ
  3. سارا حسنی
    سارا حسنی گفته:

    لطفاً نظرات بیمارانی رو که آقای دکتر عملشون کردن رو بذارید

    پاسخ
    • zahra esmaeili
      zahra esmaeili گفته:

      اینستاگرام ما به آدرس زیر رو فالو کنید، اونجا میتونید نمونه کار ها و نظرات کیس ها رو ببینین عزیز
      @ghasemifar_eye_clinic

      پاسخ
    • zahra esmaeili
      zahra esmaeili گفته:

      سلام دوست عزیز جراجی پلک پایین در حال حاضر یعنی دی ماه 1402 ، 9.5 میلیون تومان می باشد

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *