جراحی اسمایل در شیراز

آنچه در این مقاله راجع به عمل جراحی اسمایل در شیراز می خوانیم:

  • نحوه ی انجام عمل جراحی اسمایل در شیراز
  • تفاوت اسمایل و لیزیک  چشم در شیراز
  • مزایا و معایب عمل جراحی اسمایل
  • افرادی که کاندیدای مناسبی برای انجام جراحی اسمایل هستند 
  • دوره ی نقاهت جراحی اسمایل

عمل اسمایل در شیراز

عمل جراحی اسمایل در شیراز

 

هر یک از عمل های اصلاح عیوب انکساری در شیراز (لیزیک، لازک، فمتولیزیک، پی آر کی، ترنس پی آر کی، اسمایل و …)، نقاط ضعف و قوت خود را دارا هستند. در این میان می توان انجام جراحی اسمایل در شیراز را یکی از پیشرفته ترین و در واقع مدل اصلاح شده ی سایر تکنیک های اصلاح عیوب انکساری در شیراز دانست. در این تکنیک، لیزر در عمق قرنیه اعمال می شود و با برداشتن لنتیکول (عدسی محدب) در قرنیه، اصلاح دید انجام می شود. از جمله مزایای این تکنیک، حفظ اپیتلیوم (لایه سطحی قرنیه) می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به انواع مختلف روش های اصلاح عیوب انکساری در شیراز (لیزیک چشم در شیراز) جهت حذف عینک، از جمله لیزیک، لازک، فمتولیزیک، پی آر کی، ترنس پی آر کی، اسمایل و … کلیک کنید

نحوه ی انجام عمل جراحی اسمایل در شیراز

در عمل جراحی اسمایل، تنها از یک لیزر برای انجام کلیه مراحل جراحی استفاده می شود. در این روش، با ایجاد یک برش کوچک، قسمتی از ضخامت قرنیه به شکل یک عدسی محدب که به آن لنتیکول گفته می شود با لیزر فمتوسکند برداشته می شود و قرنیه اصلاح می شود. این موضوع، مدت زمان انجام جراحی و عوارض جانبی را به صورت قابل توجهی کاهش داده است.

انجام عمل لیزیک در شیراز

روش اسمایل و لیزیک چه تفاوتی با هم دارند؟

در لیزک چشم، فرایند اصلاح عیوب انکساری، با بهره گیری از دو تکنیک لیزری، انجام می شود. یک دستگاه برای قطع اگزایمر، و دیگری برای اصلاح قرنیه. به دلیل دو مرحله ای بودن مراحل جراحی، پروسه ی جراحی طولانی تر، فرایند انجام کار طبیعتاً پیچیده تر و احتمال بروز عوارض نیز بیشتر است.

اما در عمل اسمایل چشم در شیراز، اصلاح چشم در یک فرایند یک مرحله ای انجام می شود. لذا فرایند انجام کار به صورت طبیعی ساده تر است و پروسه ی انجام جراحی نیز کوتاه تر است.

انجام عمل لیزیک در شیراز

 

مزایا و معایب انجام جراحی اسمایل در شیراز

همانطور که گفتیم، مهم ترین نقطه مثبت جراحی اسمایل، تک مرحله ای بودن پروسه ی انجام کار می باشد. این امر سبب می شود که جراحی ساده تر و راحت تر باشد. به طور کلی از جمله مزایای این جراحی عبارت اند از:

  • ساده بودن پروسه ی جراحی که سبب کاهش احتمال بروز هر گونه عوارض می شود.
  • کوتاه بودن پروسه ی جراحی
  • قابل انجام برای قرنیه های نازک

عمل جراحی اسمایل به طور کلی برای دوربینی و نزدیک بینی تا شماره 10 (منفی) و آستیگمات تا 5 (منفی) می باشد، بسته به شرایط قرنیه توصیه می گردد.

 

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای انجام جراحی اسمایل هستند؟

لیزیک چشم در شیراز

عمل اسمایل چشم در شیراز به صورت کلی، برای کسانی توصیه می شود که قرنیه آن ها برای پی آر کی و فمتولیزیک نازک است. (البته نه برای قرنیه هایی که ضخامت کمتر از 470 دارند، ضخامت قرنیه باید به هر صورت بیش از 470 و در حدود 520 باشد). عمل جراحی اسمایل چشم به صورت کلی برای بیماران با شماره چشم 4 به بالا توصیه می شود.

اگر خلاصه کنیم، شرایط عمومی افراد برای انجام عمل جراحی اسمایل در شیراز، به شرح زیر است:

  • حداقل سن 18 سال
  • عدم بارداری و عدم شیردهی
  • عدم تغییر شماره ی چشم در شش ماه گذشته (ثابت بودن رفرکشن چشم)
  • سلامت عمومی چشم ( نداشتن بیماری های چشمی)
  • عدم ابتلا به بیماری های قرنیه (خشکی شدید چشم، قوز قرنیه و …)

همچنین برای افراد زیر نیز، انجام عمل اسمایل نسبت به سایر تکنیک های اصلاح عیوب انکساری در شیراز (لیزیک، لازک، پی آر کی، ترنس پی آر کی، فمتولیزیک و …) گزینه ی مناسب تری است:

  • افراد با قرنیه ی نازک ( بالاتر از 470 و حدود 520)
  • آستیگمات های منفی 4 به بالا
  •  نزدیک بینی بالای 4 (تا 10)

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای انجام جراحی اسمایل نیستند؟

برای چشم های آستیگمات مثبت و دوربین مثبت، معمولا عمل اسمایل توصیه نمی گردد. برای آستیگماتیسم مثبت و بالا، جراحی فمتولیزیک گزینه ی مناسب تری است. به طور کلی، فرایند اصلاح عیوب انکساری چشم، برای شماره های چشم منفی 4 به بالا (نزدیک بینی و آستیگماتیسم) تا سقف شماره چشم 10 (منفی) ، به وسیله تکنیک جراحی اسمایل قابل انجام است.

عمل های اصلاح عیوب انکساری در شیراز

آیا عمل های اصلاح عیوب انکساری برای حذف عینک در شیراز عوارض دارد؟ اگر این سوال ذهن شما را مشغول کرده است، کلیک کنید.

دوره ی نقاهت جراحی اسمایل به چه صورت است؟

دوره ی نقاهت در جراحی اسمایل زیر 24 ساعت می باشد و ریکاوری معمولا طی دو تا سه روز انجام می شود.

آیا انجام جراحی اسمایل عوارض دارد؟

عوارض عمده ی این جراحی، دید مات و خشکی چشم می باشد. این عوارض موقتی هستند و در صورتی که به توصیه های چشم پزشک توجه کنید، ظرف چند هفته رفع می گردند.

آیا احتمال بازگشت شماره چشم پس از عمل جراحی اسمایل وجود دارد؟

احتمال بازگشت شماره چشم بسیار کم می باشد. در موارد اندک مشاهده شده هم، بازگشت کمتر از نیم بوده است.

عمل های لیزیک چشم در شیراز

هزینه ی انجام جراحی اسمایل در شیراز چقدر است؟

هزینه ی اصلاح دید (جراحی حذف عینک)، با تکنیک اسمایل در شیراز و توسط تیم ما در کلینیک دکتر قاسمی فر، در سال 1402، 25000000 (بیست و پنج میلیون) تومان می باشد.

 

سوالات متداول

آیا انجام جراحی اسمایل در شیراز درد دارد؟

می توان گفت که انجام عمل اسمایل تقریباً بدون درد می باشد. قبل از انجام جراحی، چشم ها به وسیله قطره چشم بی حس می گردد، لذا حین انجام عمل اسمایل در شیراز شما هیچ چیزی را حس نمیکند. بعد از انجام عمل هم نهایتا تا 24 ساعت، درد چشم ها کاملا آرام می گردد؛ به صورتی که بعضی از مراجعین ما در کلینیک چشم پزشکی دکتر قاسمی فر در شیراز حتی چند ساعت پس از جراحی رانندگی کرده اند!

چه مدت پس از انجام جراحی اسمایل می توان فعالیت های روزمره را به راحتی انجام داد؟

توجه داشته باشید که جراحی اسمایل، به لحاظ دوره ی لقاهت یکی از بهترین و راحت ترین عمل های جراحی جهت اصلاح عیوب انکساری می باشد. تقریباً محدودیت چندانی برای فعالیت های روزمره وجود ندارد و شما حتی ظرف چند ساعت پس از جراحی می توانید کلیه فعالیت های خود را انجام دهید. اما توصیه ما به شما این است که جهت اطمینان بیشتر، از فعالیت های ورزشی و به ویژه شنا، به مدت دو هفته بپرهیزید. از آرایش چشم ها و مکان های خاکی و پر دود و آلوده هم بپرهیزید.

آیا کنکوری ها و افرادی که ساعات زیادی مطالعه می کنند و یا به صفحه نمایش خیره می شوند هم می توانند جراحی اسمایل را انجام دهند؟

توصیه ی ما به کنکوری ها این است که پس از اتمام کنکور برای اصلاح عیوب انکساری در شیراز اقدام نمایند. افرادی که کارشان با کامپیوتر و لپ تاپ هست نیز معمولا سه روز پس از جراحی، با رعایت نکاتی که چشم پزشک به آن ها توصیه می کند و استفاده از قطره چشم می توانند سر کار حاضر شوند.

جراحی حذف عینک در شیراز

انجام جراحی اسمایل در شیراز چقدر طول می کشد؟

کل پروسه ی انجام جراحی اسمایل در کلینیک دکتر قاسمی فر در شیراز، چیزی حدود 5 دقیقه زمان می برد! اصلاح عیوب انکساری تنها برای هر چشم در مدت 25 ثانیه با لیزر انجام می شود!

چه مدت پس از انجام اسمایل نمی توانم به حمام بروم و یا آرایش کنم؟

ظرف 24 ساعت پس از جراحی می توانید به حمام بروید. درمورد آرایش توصیه ما این است که به مدت دو هفته از آرایش نواحی اطراف چشم بپرهیزید.

آیا در طول انجام عمل اسمایل بیدار خواهم بود؟

بله. عمل اسمایل به بیهوشی نیاز ندارد و شما در حین انجام جراحی هشیار خواهید بود. (توجه داشته باشید که کل فرایند عمل جراحی اسمایل ده دقیقه طول می کشد؛ پس ابدا در این باره استرس نداشته باشید.

آیا اصلاح هر دو چشم در یک جلسه انجام می شود؟

بله، اصلاح دید در عمل اسمایل در یک جلسه انجام می شود.

 

آیا عمل اسمایل در شیراز برای افرادی که خشکی چشم دارند قابل انجام است؟

در پاسخ به این سوال، باید بگوییم که تعداد اعصاب قرنیه که در عمل اسمایل در گیر می شوند، نسبت به لیزیک کمتر هستند و به همین دلیل این جراحی نسبت به لیزیک برای کسانی که خشکی چشم دارند روش ایمن تری می باشد.

جراحی چشم در شیراز

آیا قبل و بعد از انجام عمل اسمایل در شیراز باید رژیم غذایی خاصی داشته باشم؟ 

خیر، رژیم غذایی معمول خود را داشته باشید. حتما قبل از انجام عمل اسمایل در شیراز یک وعده غذا صرف کنید و گرسنه برای عمل اسمایل حاضر نشوید.

 

آیا اسمایل می‌تواند نزدیک بینی و آستیگمات را حذف کند؟

اصلاح نزدیک بینی تا شماره ی 10 و آستیگماتیسم تا نهایتاً شماره ی 5 با انجام عمل جراحی اسمایل قابل انجام است.

چه نکاتی را بعد از انجام جراحی اسمایل رعایت کنیم؟

  • از مالیدن چشم ها به مدت دو هفته به صورت جدی بپرهیزید!
  • ترجیحاً تا 24 ساعت آب به چشم ها نزنید!
  • تا دو هفته پس از انجام جراحی اسمایل، از استفاده از لوازم آرایش چشم هم بپرهیزید.

جراحی اسمایل چشم در شیراز در کلینیک چشم پزشکی دکتر قاسمی فر

 

کلینیک چشم پزشکی دکتر قاسمی فر

توجه داشته باشید که کلیه مطالب فوق الذکر، می تواند برای هر شخص بسته به شرایط چشمی او متفاوت باشد. انتخاب هر یک از تکنیک های اصلاح عیوب انکساری در شیراز، به پارامتر های چشم بستگی دارد. لذا شما حتما باید قبل از انجام جراحی با یک متخصص مشورت نمایید. کلینیک چشم پزشکی دکتر قاسمی فر، آماده ی ارائه ی خدمات نوین چشم پزشکی در زمینه ی لیزیک چشم در شیراز به شما عزیزان می باشد. برای مشاوره ی رایگان، تصاویر قرنیه ی خود را به شماره ی 09023239023 در واتساپ ارسال نمایید.

 

برای آشنایی بیشتر با کلینیک فوق تخصصی دکتر قاسمی فر و دکتر وحید قاسمی فر کلیک نمایید.

28 پاسخ
    • zahra esmaeili
      zahra esmaeili گفته:

      در خدمتتون هستیم. عکس قرنیتون رو توی واتساپ بفرسید به شماره ی 09023239023 تا دکتر راهنماییتون کنن.

      پاسخ
  1. علی
    علی گفته:

    با سلام. همین عمل رو کلینیک نوآوران تهران با تخفیف به مبلغ 12 میلیون انجام یدهند آیا شما هم تخفیف دارید برای عمل ممنون

    پاسخ
    • zahra esmaeili
      zahra esmaeili گفته:

      سلام دستگاه اسمایل فعلا خرابه و دکتر برای جراحی میرن اصفهان. تخفیف هم با توجه به هزینه های بیمارستانی بالا متاسفانه فعلا نداریم، به هر صورت میتونید در این زمینه با دکتر صحبت کنید.

      پاسخ
  2. مهدی نداف
    مهدی نداف گفته:

    سلام وقت شما بخیر.درخواستم اینه هزینه عمل اسمایل رو کمتر کنید تا افراد بیشتری بتونن این عمل رو انجام بدن.واقعا چه خبره عملی که به قول خودتون 5دقیقه بیشتر زمان نمیبره واسش 15میلیون تومان دریافت می کنین.

    پاسخ
    • zahra esmaeili
      zahra esmaeili گفته:

      سلام دستگاه اسمایل فعلا خرابه و دکتر برای جراحی میرن اصفهان. تخفیف هم با توجه به هزینه های بیمارستانی بالا متاسفانه فعلا نداریم، به هر صورت میتونید در این زمینه با دکتر صحبت کنید.

      پاسخ
  3. علی
    علی گفته:

    سلام. نحوه مراجعه برای عمل اسمایل و طی مراحل چگونه است لطفا راهنمایی بفرمایید.

    پاسخ
    • zahra esmaeili
      zahra esmaeili گفته:

      سلام دوست عزیز، تشریف بیارین کلینیک، عکس چشمتون رو بگیریم و دکتر بررسی کنن ببینید چه تکنیکی مناسب شماست. در خدمتتون هستیم

      پاسخ
  4. زارع
    زارع گفته:

    سلام.من دو تا سوال داشتم.
    ۱.در دوران شیردهی نمیشه عمل اسمایل رو انجام بدم؟؟کوچولوم یکسالشه.
    ۲.دستگاه مشخص نیست که چه زمانی تعمیر میشه؟

    پاسخ
    • zahra esmaeili
      zahra esmaeili گفته:

      سلام دستگاه اسمایل فعلا خرابه و معلوم نیست کی تعمیر بشه

      پاسخ
    • zahra esmaeili
      zahra esmaeili گفته:

      سلام دوست عزیز دستگاه به خاطر شرایط تحریم ها اصلا وضعیتش مشخص نیست. شیردهی هم مشکل نداره اما شما بذارین شیردهیتون تموم بشه تشریف بیارین برای جراحی

      پاسخ
  5. مهدی
    مهدی گفته:

    سلام
    آیا شماره کمتر از ۴ را هم میشه عمل اسمایل انجام داد؟
    چشم من نزدیک بین و ۳ و ۳.۵ هست

    پاسخ
  6. حسین فخرالدین
    حسین فخرالدین گفته:

    سلام من تمام مراحلم رو قبل عمل انجام دادم !
    و الان نزدیک ۶ ماه علاف مون کردن دستگاه خرابه ،
    دکتر سلوتی مونده رو چشام چیکار کنه ، واقعا دکترای که چیزی حالیشون نیست چرا نوبت میدن ، من فقط ۵ ملیون عکس گرفتم و دکتر سلوتی میترسه عمل کنه ، آخه این چه وضعیته خدا وکیلی‌

    پاسخ
    • zahra esmaeili
      zahra esmaeili گفته:

      دوست عزیز خراب شدن دستگاه چه ربطی به دکترا داره آخه؟ وقتی شرایط انجام جراحی وجود نداشته باشه دیگه کاری نمیشه کرد

      پاسخ
  7. حسین فخرالدین
    حسین فخرالدین گفته:

    سلام من تمام مراحلم رو قبل عمل انجام دادم !
    و الان نزدیک ۶ ماه علاف مون کردن دستگاه خرابه ،
    دکتر سلوتی مونده رو چشام چیکار کنه ، واقعا دکترای که چیزی حالیشون نیست چرا نوبت میدن ، من فقط ۵ ملیون عکس گرفتم و دکتر سلوتی میترسه عمل کنه ، آخه این چه وضعیته خدا وکیلی‌

    پاسخ
  8. محمود
    محمود گفته:

    سلام خسته نباشید عمل اسمایل چشم الان انجام میشه در شیراز هزینه اش چه میزان است

    پاسخ
    • zahra esmaeili
      zahra esmaeili گفته:

      در شیراز خیر. دکتر سه ماهی یه بار میرن تهران هزینه هم در حال حاضر 20 تومن

      پاسخ
  9. ناشناس
    ناشناس گفته:

    سلام من آستیگماتیسم شماره ۴ تا ۵ هست چشمام،قبلا واسه عمل مراجعه کردم گفتن نازکی قرنیه داری الان میتونم عمل اسمایل کنم؟هزینش چقدره

    پاسخ
  10. صادق یوسف زاده
    صادق یوسف زاده گفته:

    سلام وقتتون بخیر ببخشید یک نوبت جهت مشاوره برای عمل اسمایل میخواستم
    ۰۹۱۶۴۸۷۹۱۰۱

    پاسخ
  11. ناشناس
    ناشناس گفته:

    خسته نباشید در حال حاظر هزینه عمل اسمایل چقدر هست و ایا دستگاه درست هست که مراجعه کنیم

    پاسخ
    • zahra esmaeili
      zahra esmaeili گفته:

      سلام دستگاه تا امروز یعنی دوم دی ماه 1401 هنوز درست نشده و خرابه. هزینه 20 تومن و دکتر سه ماهی یه بار میرن تهران برای انجام جراحی. اینستاگرام ما رو دنبال کنید اونجا اطلاع رسانی میکنیم

      پاسخ
  12. F zarei
    F zarei گفته:

    سلام جراحی اسمایل برای نزدیک بینی ۲و نیم و ضخامت قرنیه ۴۷۷ قابل انجام هست؟

    پاسخ
    • zahra esmaeili
      zahra esmaeili گفته:

      سلام باید معاینه بشین و کل پارامتر های چشمتون بررسی بشه

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *