لیزر شبکیه دیابتی در شیراز | کلینیک چشم پزشکی دکتر قاسمی فر

آنچه در این مقاله راجع به لیزر شبکیه دیابتی در شیراز خواهیم خواند:

  • لیزر شبکه دیابتی چیست؟
  • کاربرد لیزر شبکیه دیابتی در شیراز
  • نحوه ی انجام لیزر شبکیه دیابتی در شیراز چگونه است؟
  • چشم پزشک برای لیزر دیابتی چه مواردی  را باید تحت نظر قرار بدهد؟
  • هزینه ی انجام عمل لیزر شبکیه دیابتی در شیراز چگونه است؟
  • انجام عمل لیزر شبکیه دیابتی در کلینیک دکتر قاسمی فر در شیراز

لیزر شبکیه دیابتی یا فوتوکوآگولاسیون یکی از روش های موثر و‌ مفید کنترل بیماری رتینوپاتی و تحلیل بافت شبکیه چشم به دلیل بیماری دیابت است. منتهی جهت بهره مندی از لیزر شبکیه دیابتی، تشخیص زود هنگام بسیار مهم بوده و در صورتی که شما در مراحل پیشرفته متوجه این بیماری شوید تقریبا شرایط برای درمان سخت می شود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر برای استفاده از روش درمان لیزر شبکیه دیابتی لطفا همچنان همراه ما باشید.

لیزر شبکه دیابتی چیست؟

لیزر شبکه دیابتی برای بیماران دیابتی توسط متخصص چشم صورت می گیرد. اگر شما مبتلا به بیماری دیابتی هستید، باید این واقعیت را قبول کنید که همواره در معرض ابتلا به رتینوپاتی دیابتی، که به دلیل متابولیسم کربوهیدرات، چربی و پروتئین در چشم رخ می دهد هستید. رتینوپاتی دیابتی موجب تحلیل رفتگی شبکیه شده و مشکلات متعدد را برای سیستم بینایی شما به وجود خواهد آورد.  بنابراین تنها راهی که شما جهت پیشگیری از رتینوپاتی دیابتی و اختلال در عروق شبکیه چشم خود دارید، مراجعه به موقع به چشم پزشک است.

کاربرد لیزر شبکیه دیابتی در شیراز

لیزر شبکیه دیابتی یکی از روش های درمان عوارض ناشی از دیابت بر روی شبکیه چشم است. این روش شامل جراحی شبکیه چشم به واسطه لیزر بوده که در آن یک اشعه قوی از نور لیزر بر قسمت آسیب دیده شبکیه چشم متمرکز می شود. تابش اشعه لیزر برای بافت ها و رگ های آسیب دیده  چشم به علت فشار ناشی از دیابت، سبب بسته شدن آن ها شده و به این ترتیب نشتی و تورم مرکز دید کم شده و به مرور از بین می رود.لیزر شبکیه دیابتی در شیراز

نحوه ی انجام لیزر شبکیه دیابتی در شیراز چگونه است؟

فوتوکوآگولاسیون نام دیگر لیزر شبکیه دیابتی بوده و معمولا در کلینیک چشم پزشکی به واسطه متخصص چشم قابل انجام است. به عبارت دیگر جهت استفاده از این شیوه درمان نیازی نیست که شما به بیمارستان مراجعه کرده و یا بستری شوید. بلکه بسیاری از چشم پزشکان حرفه‌ ای و با تجربه با در دست داشتن امکانات لازم در مطب چشم پزشکی خود قادر به انجام آن برای شما هستند.

ناگفته نماند که رتینوپاتی جزو آن دسته از بیماری های است که به مرور زمان موجب تحلیل بیماری شما خواهد شد. تشخیص به موقع و‌ استفاده لیزر شبکیه دیابتی تاثیر بسیار بالایی در کاهش پیشرفت این بیماری دارد‌. اما اگر شما در مراحل پیشرفته تر بیماری متوجه شوید، کنترل بیماری به واسطه لیزر شبکیه دیابتی بسیار سخت و حتی در موارد خیلی پیشرفته تر بی اثر خواهد بود.لیزر شبکیه دیابتی در شیراز

چشم پزشک برای لیزر دیابتی چه مواردی را باید تحت نظر قرار بدهد؟

چشم پزشک جهت مداوای شما با استفاده از لیزر دیابتی باید یک سری اطلاعات از شرایط زندگی و ‌جسمانی شما در دست داشته باشد. به همین دلیل هنگام مراجعه، جهت تکمیل پرونده و تشخیص آن که آیا شما شرایط تحت درمان قرار گرفتن با استفاده از لیزر شبکیه دیابتی را دارید یا خیر نیاز به یک سری اطلاعات دارد.

اطلاعات مورد نیاز پزشک برای استفاده از روش درمان لیزر شبکیه دیابتی شامل سن شما، میزان آسیب دیدگی شبکیه چشم، شرایط و نحوه زندگی شما و تاریخچه پزشکی شما می باشد. بنابراین لازم است که شما جهت دریافت درمان مطلوب از روش لیزر شبکیه دیابتی با پزشک خود صادق بوده و تمام اطلاعات مورد نیاز را به او ارائه بدهید.

هزینه ی انجام عمل لیزر شبکیه دیابتی در شیراز چگونه است؟

این عمل در کلینیک های فوق تخصصی چشم پزشکی با امکانات پیشرفته قابل درمان است. هزینه ی لیزر شبکیه دیابتی در شیراز در کلینیک دکتر قاسمی فر                     تومان است.

انجام عمل لیزر شبکیه دیابتی در کلینیک دکتر قاسمی فر در شیراز

کلینیک چشم پزشکی دکتر قاسمی فر، به سرپرستی دکتر وحید قاسمی فر ( فوق تخصص و جراح پلک و چشم، فلوشیپ لیزر) آماده ی ارائه ی خدمات نوین چشم پزشکی به هم وطنان عزیز در شیراز می باشد. شما برای مشاهده ی نمونه کارهای انجام شده در این زمینه میتوانید به اینستاگرام ما به آدرس ghasemifar_eye_clinic مراجعه نمایید. همچنین شما می توانید همه روزه با ارسال تصویر خود به شماره ی 09023239023 در واتساپ، از مشاوره ی رایگان بهره مند شوید.چشم پزشکی در شیراز

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *